Vážení členové,
ve čtvrtek 17. 10. 2024 proběhla společná schůze výboru a kontrolní komise, která byla náhradou za zrušenou schůzi dne 19. 9. 2024. Schůze, jejíž program je uveden zde, se věnovala primárně organizaci dalšího postupu po mimořádné události, která nás všechny postihla. Za výbor se zúčastnili všichni členové výboru, za kontrolní komisi se zúčastnila většina jejich členů (2 ze 3). Schůze se dále neúčastnil žádný další člen naší organizace ani jiný host.
Zápis
- Na prezenční listinu se podepsali všichni přítomní, jeden člen kontrolní komise se ze schůze omluvil
- Program schůze byl odsouhlasen
- Do programu schůze byl vložen bod – využití příspěvku 20 tis. z krizového fondu ČZS, informace o odpovědi týkající se případného rozboru půdy po záplavách z ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského
- Zápis z výborové schůze ze dne 24. 04. 2024 byl odsouhlasen bez výhrady
- Zápis ze schůze KK ze dne 24. 04. 2024 byl odsouhlasen bez výhrady
- Skládka u studni byla po konzultaci s Krizovým centrem nahlášena technickým službám, které se již v minulém týdnu aktivně zapojily do odstraňování této skládky. Do konce října 2024 bude tato skládka technickými službami svážena na sběrné místo, avšak od 1.11.2024 si toto budeme muset zajišťovat na vlastní náklady. Proto se výbor a KK rozhodli umožnit členům odkládat odpad do neděle 27. 10. 2024 na místa určená odkud bude svážen (primárně na parkoviště u lukostřelby). Po tomto termínu není jistota, že by technické služby zvládly odpad odklidit, proto se takto uložený odpad po dni 27. 10. 2024 bude považovat za nepovolenou skládku.
- V případně, že majitelé nechali i přes nabízenou pomoc své zahrady po povodni bez jakékoliv údržby bude hrozit na jaře množení hlodavců v těchto zahradách, plísní na chatkách a podobně. Výbor a KK se rozhodli navrhnout a nechat odsouhlasit na následné VČS, aby se na jaře 2025 zkontrolovala celá osada, majitelé neudržovaných zahrad budou vyzvání, aby do určitého termínu zahrady uklidili. Pokud se toto nestane ani po následné výzvě, budou tyto zahrady řešeny v souladu se stanovami ČZS a s osadním řádem ZO ČZS osada Mír Opava.
- Tento bod byl vyřešen částečně bodem 6. Co se týče pomoci, máme ještě zažádáno o pomoc vojska, toto se však řeší až několik hodin před samotným nástupem armády, nemůžeme s určitostí sdělit, zda k nám někdo přijde.
- Požádali jsme o úlevu/zproštění nájmu za podnájmy zahrádek pro rok 2025. Toto je v řešení. Prosíme členy, aby prozatím neplatili nájemné. Až budeme mít vyjádření z Magistrátu Opava, budeme včas členy informovat.
- Výroční členská schůze by se v roce 2025 uskutečnila již v lednu. O přesné termínu budeme členy včas informovat.
- Voda byla zastavena již před povodní, studna je vyčištěna, došlo k výměně zámku, který byl po záplavě nefunkční. Vodoměr byl vyčištěn a opsán stav. Spotřeba vody je stejná jako v minulých letech, z důvodu zvyšování ceny za vodné je však částka opět vyšší. V prosinci, až obdržíme poslední fakturu za tento rok, zašleme dalším osadám odebírajícím vodu vyúčtování.
- Stav bankovních účtů, peněžního deníku probíhá průběžně na základě vkládaných výpisů do sdíleného úložiště, stav pokladní hotovosti si provede předseda KK s pokladní po vzájemné dohodě individuálně
- Závěr – zápis usnesení.
Originál zápisu dostupný po přihlášení